L'amour Chapitre
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

novelleja, runoja, ficcejä, tarinoita ja piirroksia


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Love of Sunrise ( k-13, Alexa/Jacob, romantic, drama)

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

wolfgirl95

wolfgirl95

Ficin nimi: Auringonnousun rakkaus
Kirjoittaja(t): Wolfgirl
Fandom: Twilight
Tyylilaji/Genre: Romance, drama
Ikäraja: K-13
Paritus/Päähenkilöt: Alexa (OC)- Jacob
Disclaimer: suurin osa hahmoista Stephenie Meyerin Twilight-sagasta, juonen olen itse keksinyt.
A/N: (En ole vielä lukenut Aamunkoita,) Prologissa selviää mitä Uudenkuun jälkeen tapahtui, mutta itse ficci sijoittuu 60-vuoden päähän Bellan muutosta Forksiin.

1. Luku - Prologi
Otteita Quileutien heimokirjasta

Siitä on jo kauan, kun Cullenit lähtivät Forksista, noin 50 vuotta. He lähtivät Alaskaan heti Edwardin ja Bellan häiden jälkeen, jotka vietettiin 13. päivänä elokuuta. Luultavasti Bella muutettiin heti kun he olivat laumani alueen ulkopuolella, jottemme voisi estää heitä puremasta ihmistä. En ole erityisen tyytyväinen Bellan silloiseen valintaan, mutta tiedän miksi hän teki sen. Voin hyvin kuvitella Edwardin ja Bellan välisen rakkauden, luultavasti se oli yhtä syvää kuin minun rakkauteni, leimautumiseni Emilyyn.
Jacob ei ole palannut sen jälkeen, kun lähti ennen Bellan ja Edwardin häitä. Hän on ollut kauan poissa, luultavasti oleskellut jossain kaukana vampyyreista susimuodossaan. Luulenpa ettei hän enää ikinä palaa ihmiseksi, hän meni aivan rikki Bellan takia. Me muut olemme vampyyrien lähdön jälkeen olleet suurimman osan ajastamme ihmismuodossa ja olemme ruvenneet vanhenemaan normaalisti, Leahia lukuun ottamatta. Hän on elellyt erillään muusta laumasta, ja luulenpa että juuri minun takiani. Hän ei kestä katsoa minua ja Emilyä, meidän onneamme. Leah viihtyy paremmin metsässä sutena. En osaa sanoa kuuleeko hän Jacobin ajatuksia vai onko Jacob liian kaukana.
Olen ollut heimopäällikkönä Billyn kuoltua vanhuuteen 30 vuotta sitten ja minulla ja Emilyllä on viisi lasta. He ovat kaikki jo tosin aikuisia. Eivät ole muuttuneet susiksi, sillä vampyyreitahan ei enää Forksissa ole. Leah on paikkakunnan ainut ”kummajainen”.

~ 23.1. Sam Uley, Quileutien heimopäällikkö


Cullenit ovat palanneet Forksiin Bellaa ja Edwardia lukuun ottamatta. He jäivät yhdessä Alaskaan, Forks tuo kuulemma liikaa muistoja mieleen. Varsinkin Bellalle, joka eli täällä viimeiset vuotensa ihmisenä. Sopimuksemme Culleneiden kanssa on yhä voimassa ja vaikka 50 vuoden takaiset tapahtumat hieman lämmittivät välejämme, emme ole silti vieläkään ylimpiä ystävyksiä keskenämme. Tulemme kyllä toimeen, kunhan he pysyvät omalla puolellaan rajaa.
Huhutaan myös että Leah on raskaana. Tieto ei kuitenkaan ole varma, sillä hän on melkoisen erakoitunut ja viettää yhä suuriman osan ajastaan susimuodossaan. Siksi hän ei ole ikääntynytkään melkein ollenkaan. Hän on fyysisesti noin 30-vuotias, vaikka on elänyt jo lähemmäs 70 vuotta. Uutta laumaa ei ole muodostunut Culleneiden paluun jälkeen, mutta se johtuu luultavasti siitä, ettei sopivan ikäisiä pokia ole. En osaa sanoa toivonko uuden lauman muodostumista vai en. Toisaalta se toisi turvaa vampyyrien varalle, mutta toisaalta se saisi kaiken taas aika lailla sekaisin. Katsotaan kuinka kaikki rupeaa kehittymään.

~ 15.5. Sam Uley, Quileutien heimopäällikkö.

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa